mereka jantung hati sy =)

mereka terbaik wok.!!!!

do no nk ckp apa sbb mereka mmg sentiasa di hati.even gado mcm mne pn org ckp 'air di cincang tk kn putus' sbb kmi adk beradik.hohoho nk ckp psl mereka ni but nk mula dgn kak long sy yg pki bju kuning tuh.wlupn dye da kawin da ada ank 3 dia ttp di hati sbb dye tk pnah lupekn adknye dn sentiase memberi sokongan wlupn dri jauh.kakak kedua pulak yg pki bju purple dpn bju kuning.hoho ur the best ilysm kakak kuh.wlupn dye skit ati ngn aku sbb nakal dye tetap syg kn aku.dye byk beri pengajaran tp aku tk jugak berubah.haha.abg yg ketiga yg dok tgh tuh.hoho ko mmg best.even ko da ada kuarga pn ko ttp di hati wokk.!wlupn aku bengang kalo kua ngn ko sbb kne bahan.tkpe2 itu berguraukn?haha.tgu ko nty aku blas blik kt ank ko.hahaha.abg last aku.yg pki bju coklet tuh.hoho ko byk wt aku bengang ngok.!haha tp tk pe aku tau ko syg kn aku?abg mne tk syg adk kn?hoho best doe kua ngn ko.sbb aku tk pyh kua duit.pe aku nk mst ko blanje.lg pn ko je tmpt aku ngadu.haha ily larh.dn last skali adlh sy.korg bole bace kn kt tmpt mengenai sy.dadaaaaaa